współpraca

Kocha, lubi, szanuje – te trzy słowa są kluczem, do nawiązania wartościowej współpracy ze mną i moim blogiem. Stanowią one solidne fundamenty, na których wspólnie możemy zbudować coś fajnego :)

KOCHA

Kocham blogować. To niewielkie miejsce w sieci, jest moim miejscem na świecie. Tu jestem u siebie, tu jestem wśród bliskich mi osób. Kocham moich czytelników oraz ich komentarze i opinie. Pamiętaj więc, że są oni dla mnie najważniejsi. Nie będę ich okłamywać, dlatego wszystkie publikacje reklamowe będą odpowiednio oznakowane. Na tym blogu nie ma mowy o niejawnej współpracy.

LUBI

Lubię moich reklamodawców i bardzo fajnie, jeśli i oni mnie lubią. Dlatego dbam o poprawne relacje i z radością reaguję na każdy przejaw sympatii skierowany w moją stronę :)

SZANUJE

Szanuj moją pracę, tak jak ja szanuję Twoją. Nie lubię niedopowiedzeń i krętactwa, cenię szczerość i jasne warunki. Umowa obowiązuje obie strony, a mój czas jest cenny. Pamiętaj też, że dobrze wykonana praca wymaga adekwatnego wynagrodzenia (z którego jednak gotowa jestem zrezygnować gdy cel jest szczytny lub idea mnie porwie) :)

 

FAQ

    • Jakie są statystyki Twojego bloga?
      Liczba unikalnych użytkowników sięgają nawet 45 000 /msc
      Liczba fanów na Facebooku to ponad 13 000
      Liczba obserwujących na Instagramie wynosi prawie 1100

 

    • Kto czyta Twojego bloga? 

Około 80% czytelników to kobiety. Spośród wszystkich czytelników najliczniejszą grupę stanowią osoby w wieku 25-34 lat (43%), a następnie kolejno 18-24 (25%) oraz 35-44 (16%). 89% czytelników jako swój kraj zamieszkania deklaruje Polskę (w tym głównie Warszawę (23%), Poznań (8%), Kraków (7%))

 

    • Jaka współpraca wchodzi w grę?
      Recenzje, konkursy, banery – to tylko wierzchołek góry możliwości. Blog jest jednym z kanałów, ale nie zapomnij także o Facebooku i Instagramie!
      Jedną z form współpracy może być spełnienie mojego marzenia (zajrzyj na moją Bucket List i sprawdź czy możesz mi w tym pomóc!). Najfajniej będzie jednak, gdy razem wymyślimy coś nieszablonowego!

 

    • A jaką współpracę najbardziej chciałabyś nawiązać?
      Długoterminową. Zaskakującą. Oryginalną. Najlepiej, jeśli będzie ona spełniać wszystkie trzy warunki. Nie masz pomysłu? Napisz do mnie! Ja z pewnością pomogę Ci coś wymyślić! Już teraz po głowie chodzi mi masa ciekawych projektów, do których nieustannie poszukuję partnerów!

 

    • Czy jest coś, czego nie zgodzisz się reklamować?
      W 2018 roku zdiagnozowano u mnie insulinooporność, która wymaga ode mnie dość restrykcyjnej diety – bez cukru (w każdej postaci), bez białej mąki i bez białego ryżu. Dlatego wraz z diagnozą wykluczyłam z jadłospisu (a co za tym idzie z możliwości reklamowania) produkty nie spełniające wymagań diety. Zgodnie z moim przekonaniem i zasadami odżywiania, nie reklamuję też produktów zawierających MOM. Nie jadam owoców morza innych niż ryby, podrobów i kminku. Nie reklamuję także firm, których wartości są niezgodne z moimi przekonaniami.

 

    • Czy możliwa jest współpraca barterowa?
      Zgodnie z definicją “barter” to wymiana bezgotówkowa, gdzie obie strony ustalają wartość wymienianego towaru i dążą do tego, by bilans był zerowy. Jeśli znasz tę definicję to moja odpowiedź brzmi – tak. Niezwykle rzadko godzę się jednak na barter w postaci produktów spożywczych oraz innych dóbr nietrwałych. Jeśli jednak możesz zapewnić mi przygodę życia, koniecznie daj znać!

 

    • Ile kosztuje nawiązanie współpracy?
      Ceny są jednakowe dla wszystkich, wyceny jednak przygotowywane są indywidualnie, zależnie od oczekiwań i finalnych ustaleń co do zakresu pracy. Jeśli chcesz otrzymać wycenę współpracy napisz do mnie, przedstawiając mi jak najdokładniej swój pomysł.

 

    • Jak nawiązać współpracę?
      Bardzo prosto. Napisz do mnie! Przedstaw mi swój pomysł lub spisz swoje oczekiwania i poproś o pomoc w wymyśleniu fajnej akcji. Staram się odpisywać na każdego maila – jeśli nie dostałeś ode mnie odpowiedzi, znaczy to, że zawiodły kanały komunikacji – spróbuj wtedy ponowić wiadomość lub skontaktuj się ze mną innymi kanałami (np. na Facebooku).